Online Users



Hai. Welcome to my gray + white blog. Feel delightful to read something about me. ? Read the story back here :)

get this widget here



kenangan waktu zaman sekolah




assalamualaikum....
salam sejahtera......

Firstly saya nak tanya la kan kepada korang ingat lagi ke tidak kenangan waktu zaman  sekolah dulu..Mesti ramai yang masih ingat kan ..tak kira la kenangan manis ke pahit betul takkk????.
Ok lah hari nie saya nak citer pasal kenangan time sekolah pulak la yea..listen listen listen...give attention please .....(ohh my english terabur)

Erm saya nie kalau kat sekolah dulu tak ada laaa nerd sangat dan nak kata hottt memang TIDAK laaa saya bukan yang suka sangat menonjolkan diri di halayak umummm...hahaha....saya hanya student biasa-biasa sahaja....(haha ini semua poyo) saya bukan jenis budak yang pandai yang selalu bawa buku ke hulu ke hilir haaaaa tu memang bukan saya.... maklum la student macam saya nie time nak peksa baru la kelam kabut buka buku....kalau time nak peksa baru nak buka buku memang ke laut laaa result dia hahaha....

Berbalik pada story -mory saya tadi.....korang semua mestilahhh penah terfikir bila lahhh sekolah nie nak abis...ok3 kepada adik2 yang masih sekolah tu sabar2 yeeee......biasanya yang selalu fikir macam tu bila kita dah naik Form 5.Tapi bila dah abis sekolah baru laaa kita rasa macam nak kembali ke zaman sekolah balik kan kan kan.Memang betul kata cikgu nanti biler kamu semua dah bekerja tentu kamu akan rasa ingin kembali ke zaman sekolah semula..... ternyata sekarang memang betul saya nie belom kerja lagi dan baru je abiz spm result pon belom dapat lagi saya dah rasa macam sedihhhh je bila teringat zaman sekolah saya dahhhh tamat nak2 sekarang mesti adik2 semua yang sekolah lagi tengah sebuk2 beli baju sekolah al-maklumlah dah bulan 12....huhuhu sebenarnya bukan nak ke sekolah sangat tapi nak ke sekolah nak jumpa kawan-kawan yang lama tak jumpa tu jeeee hahaha.....

setiap orang mesti ada kawan-kawan ok saya nak shared kepada korang gambar-gambar saya dan rakan-rakan sekolah saya especially budak2 classmate saya dorang memang terbaikkkk


merenung masa hadapan 
yang bakal kami tempuhhh

 nie gambar kami bersama papa kami 
guru kelas kami dari form 4 sampai  form 5 

 tolong senyap
peperiksaan sedang dijalankan

  kami bersama guru fizik kami

 nie friend meja bulat kaki kutuk 
hahahaha dorang memang terbaikkk gila-gila
nie sabahat saya yang terbaikkkk 
banyak moment indah bersama dorang 
...kokoronotomo...

my classmate















Older Post . Newer Post